Chtěl jsem změnu

Automobily vyměnil za pneumatiky. O odlišnostech prodeje hovoří obchodní zástupce Martin Goll.

Martin Goll

Severočeský rodák, jehož domovem se stal Pelhřimov, a který se profesně věnoval prodeji osobních vozidel značek Škoda a Toyota. V jednu chvíli dospěl k rozhodnutí, že je třeba učinit změnu. A tak se rozhodl vstoupit do pneu byznysu.

„Zaujala mne nabídka stát se obchodním zástupcem nové značky pneumatik na trhu. Přiznám se, že o pneumatikách jsem neměl velký přehled, ale sázel jsem na to, že v obchodě se pohybuji delší dobu, se zákazníky jednám každý den a mám určité zkušenosti,“ vysvětluje sympatický mladý muž. „Netušil jsem ale, že prodej pneumatik je tak specifický a prostředí je zcela odlišné. Když odhlédnu od toho, že jako prodejce aut jsem já byl tím, kterého zákazníci sami vyhledávali s určitou představou, tak specifika prodeje pneumatik, jednotlivých majitelů pneuservisů a obrovská konkurence i rozmanitost, to vše pro mne bylo velkým překvapením. Práce mne ale chytla a baví.“

Martin nastoupil v červenci loňského roku jako obchodní zástupce značky Davanti a stal se zaměstnancem společnosti Storex. „Tři týdny školení mi daly základní vědomosti, následovaly spolujízdy se zkušenými kolegy z centrály, od září jsem se vydal do terénu již samostatně.“

Pracovní týden prodejce začíná pondělním plánovaním schůzek a jednání s klienty. Během týdne absolvuje zhruba 20 návštěv vybraných pneuservisů a autoservisů prakticky po celé republice. Za volantem služebního automobilu absolvuje minimálně 1500 kilometrů.

„Přesvědčit majitele pneuservisu, aby si vyzkoušel a objednal novou značku pneumatik, kterou nezná, není jednoduché. Na druhou stranu, moje půlroční zkušenosti z terénu jsou takové, že pro úspěšný prodej jsou důležitá dvě základní kritéria: kvalita samotného výrobku a cena. A dovolím si říct, že i v obrovské konkurenci značek na trhu, je Davanti produkt, který nejenže vizuálně dobře vypadá, ale vykazuje v praxi své kvality. Ano, je vyráběný v Číně, ale ono hanlivé zařazení výrobců už dávno neplatí. A navíc, druhým důležitým argumentem je cena, respektive podmínky pro prodejce, pneuservisy a autoservisy. V tomto směru dokážeme nabídnout velmi zajímavou marži a na to majitelé slyší. A třetím, významným kladem jsou garance, které na pneumatiky této značky zákazníkům poskytujeme. V případě nevratného poškození je to náhradní produkt zdarma či cenové zvýhodnění dle aktuálního opotřebení. Velice mi pomáhá osobní zkušenost, sám na Davanti jezdím a vlastnosti pneumatik mne mile překvapily.“

Značka Davanti vlastněná společností z Velké Británie, má sortiment, který neustále rozšiřuje. Nabízí pláště pro osobní a užitkové vozy, moderní vozy SUV. Na trhu jsou také dezény celoroční, pro off-roady do náročného terénu a nově i pro motoristické nadšence verze Protoura Race pro okruhové jízdy. Nově jsou také k dispozici pneumatiky s technologií Silent pro snížení přenosu vibrací pneumatiky na kolo, nápravu a nakonec i do kabiny, čímž snižuje hluk z vozovky uvnitř vozu. Dále přichází také s pneumatikami s technologií Seal zabraňující úniku tlaku při mechanickém poškození.

Pro bližší informace o pneumatikách značky Davanti neváhejte Martina Golla kontaktovat na emailové adrese martin.goll@storex.cz či na telefonním čísle 724 030 226.
Barum
Bridgestone
Continental
Davanti
Dunlop
Firestone
Fulda
Goodyear
Hankook
Matador
Nexen
Nokian
Pirelli
Sava
Semperit
Payu
Heureka
Visa
Mastercard

Tento projekt byl realizován za finanční podpory z prostředků státního rozpočtu prostřednictvím Ministerstva průmyslu a obchodu v programu The Country for the Future

© 2024 prodej-pneu.cz